The World is a book, and those who do not travel read only a page.

onsdag 24. juni 2009

The Galloways



I går var jeg og tok farvel med min første vertsfamilie.

Hannah og Amy møtte meg rundt 8.30 og vi dro og spiste frokost på Main Street Overeasy, som er den beste og mest omtalte frokost kaffen i Bozeman. Vi snakket om alt og ingen ting, og litt om hvordan det kom til å bli å dra hjem.

Så dro vi hjem til dem, og gjorde klar hestene slik at vi fikk dratt å ridd en tur. Det va kjempe fint vær, og en helt perfekt dag for å dra å ri. Må si at jeg føler meg så utrolig mye mer komfortabel med hester nå! Det er helt utrolig men jeg føler at jeg har kontol og det er helt utrolig hærlig å løpe gjennom skogen på hest!
Etter på hadde jeg lunsj hjemme hos dem, før tiden var kommet for å si hadet. Jeg felte en del tårer, siden jeg er kjempe takknemmelig for at det lot meg bo hos dem og jeg hadde en kjempe fin tid med dem. Så tusen tusen takk!
Senere på kvelden dro jeg først på Buffalo Wild Wings med Cal, Tyler og Julia, før vi dro videre til kinoen hvor den nye Transformers filmen skulle vises ved midnatt. Hele kinoen var stapp full og det brukte hele 3(!) av de 9 salene de har til å vise en og samme film! Veldig bra film, men å være oppe til 3.30 - 4.00 når man sto opp 06.00 på morgenen er slitsomt!

1 kommentar:

Pappa til Leonie sa...

Je hebt vast en zeker een "paardereet" nu.
Beklager dette må på nederlandsk.