The World is a book, and those who do not travel read only a page.

lørdag 1. november 2008

Halloween!

Rice Crispis som jeg og Hannah laget.

Ja jeg har ikke skrevet på en stund, beklager for det. Har hatt mye å gjøre.

I går var det da altså duket for Halloween! :D Gikk på skolen og så en god del folk som hadde kledd seg ut. Lo litt for meg selv da jeg gikk forbi Main Office og så at kontordamene hadde kledd seg opp som en engel og en djevel, og der satt de og smilte for seg selv.

Forøvrig ikke så mye spennende som skjedde på skolen denne dagen. Hadde ikke så veldig lyst til å kle meg opp på skolen ;p
Kaitlyns hus.

Etter skolen dro Hannah, Julia og jeg over til Kaitlyns hus, hvor vi spiste middag og delte ut godteri til unger som kom på døra. Gud så søtt! Siden Julia og jeg aldri hadde vært med på trick or treat før, så bestemte vi oss for å kle oss ut, og gikk til ca. 5 hus. Folk så litt rart på oss, siden de syntes vi var for gamle, men det var interessant å se hvordan det foregikk.
Mitt kostyme, ikke så veldig interessant, men enkelt og varmt nok til å være ute litt.
Julia var Sarha Palin, lignet noe hysterisk mye.


Rundt klokken 8 så dro jeg og Julia på kino, og så The Rocky Horror Picture show! Det er noe av det morsomst jeg har vært med på i hele mitt liv ! Vi fikk en haug med effekter, som ris, vannpistoler, aviser, dopapir, fest-fløyter osv. F.eks da paret giftet seg i begynnelsen av filmen kastet alle risen opp i været, og da det stormet ille ute, tok alle avisen over hodet og sprutet på hverandre med vannpistolene! Det var utrolig! Og vi som ikke hadde sett filmen før fikk en V skrevet i pannen for virgin. Vi som var virgins måtte komme fram til scenen og late som vi hadde sex (kremt, haha!) med en oppblåsbar sau.. Julia og jeg holdt på å dø av latterkrampe!
Den fine V'en for virgin.

Da filmen var ferdig ble jeg med Julia hjem, så overnattet jeg der og det var kjempe koselig!

2 kommentarer:

Martin sa...

Ser ut som du har vært på fylla, Leonie! :P Sikkerp på at du var på kino, og at det ikke bare er en dårlig unnskyldning? :P

Leonie sa...

Haha, du får tolke det som du vil Martin ^^ Kanskje det er derfor jeg har øynene igjen, så du ikke skal se det på øynene mine? :p