The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 27. november 2008

Thanksgiving tomorrow!

Ja, i morgen er det endelig Thanksgiving! Gleder meg, blir fint å oppleve noe helt nytt. Satser på å ikke overspise meg, men har hørt det er fort gjort :p

Liten oversikt hva jeg har gjort siden jeg blogget sist :)

Mandag:
Svært lite, hadde en helt normal dag på skolen, men alle som jeg kjenner som har A lunsj var borte, så det endte med at jeg spiste lunsj helt alene. Men ingen vet hvem jeg er uansett, så det har ikke så mye å si. Var å bowlet i gym timen, og jeg må si at bowling-egenskapene mine går fremmover.

Tirsdag:
Tidlig på morgenen så var jeg å svømte, noe som nesten har blitt en vane nå, hvis jeg har tid til å gjøre matteleksene mine kvelden før da. I gymtimen så prøvde vi oss på en military obstacle test, som fortsatt var stående etter at militæret prøvde å rekrutere folk på fredagen som var. Uansett, det var okei nok det, men ikke så godt for knærne mine. Spiste lunsj med Chad og Luke, siden de fant ut at alle jeg bruker å henge med var borte, så de inviterte meg på lunsj. Koselig nok, endte opp på hotdog restauranten som nettopp har åpnet her borte. Fikk fri før Thanksgiving i dag. Så filmen 88 min med Grandma Corall og Jared.Knærne min etter "military obstacle test". Øverste hudlaget er skrapet av :p

Onsdag:
Sto opp tidlig snakket med en del folk, trivelig som alltid å høre fra dere hjemme, og dere ute ;)
Dro til DMB, fordi Hannah har prestert å miste lommeboken sin med alle kortene hennes, altså førekort, credit kort og bank kort. Så da måtte hun altså få et nytt, midlertidig førekort.
På kvelden var vi ut og spiste, og jeg har aldri smakt en så god biff i hele mitt liv, og jeg er egentli ikke særli fan av kjøtt. Da vi kom hjem så jeg filmen Purple Violets med Hannah og Grandma Corall.

Oppdaterer i morgen eller fredag om Thanksgiving!

2 kommentarer:

Marte sa...

æ klart itj å skill mellom navnet på filmen og kæm du såg den med æ, hjelp mæ? :p

Leonie sa...

Haha, æ såg på "88 min" på tirsdag med Grandma Corall og Jared. Og på Onsdag såg æ på "Purple Violets" med Grandma Corall og Hannah :p