The World is a book, and those who do not travel read only a page.

mandag 3. november 2008

Hva ønsker dere dere til jul?

Alt i alt, så har jeg tenkt å sende en pakke hjem til jul. Og det er forøvrig den eneste pakken jeg planlegger å sende hjem. Det er dyrt å sende pakker, og jeg tenkte jeg heller skulle sende en stor en hjem til jul en mange små.

Ja, det kommer til å bety at du sannsynligvis må innom mamma og pappa, eller få den av Kiku hvis du er blant de heldige som får en gave.

Men jeg vil svært gjerne vite hva dere ønsker dere, helst ikke noe kjempe dyrt eller tungt så klart ;p

Husk, hvis dere ikke foreslår noe så kommer dere til å få noe som jeg velger ut, og det er ikke sikkert dere syns det er drit kult å få en Montana t-skjorte i julegave! Neida, men jeg vil veldig gjerne at dere kommer med noen forslag.

Og nei, jeg kan desverre ikke sende en gave til alle, og jeg tar meg friheten til å si at alle dere som sendte meg bursdags gave/kort/brev i hvertfall får julegave.

Så foreløbig består listen av;
- Mamma, pappa og Kiku
- Gaute
- Hildegunn
- Idunn
- (Og Nathalie så klart.)

Jeg syns ikke det er spessielt urettferdig. Det var vel ikke akkurat så vanskelig å sende meg et kort/brev i bursdags gave? Men hei, har du virkelig lyst på gave, send meg en lang e-mail eller brev (som helst bør være her før november er over, for jeg sender den i slutten av November).

Åja mamma og pappa, hør med Kiku hva hun kunne tenke seg :)

Og til alle mine venner som også befinner seg ut i den vide verden, det blir desverre fordyrt å sende pakker til alle kontinenter, men dere skal få kort, det lover jeg!


Så vil jeg bare si tusen takk til Gaute, som sendte meg boka Alkymisten av Paulo Coelho! Jeg er helt frelst! Leste den ut i går, og jeg føler meg utrolig mye bedre. Har hatt en del hjemme lengsel denne uken, men boken setter ting i perspektiv. Vil faktisk våge å påstå at en bok aldri har betydd så mye for meg!

5 kommentarer:

Marte sa...

Ka handla alkymisten om? Ein gutt med nånn saua? For det va så langt æ kom før æ fikk FNATT og mått lægg den fra med. Dog det va ei stund sia, kanskje æ bør gi den ein ny sjangse?

Marte sa...

ikke "med", men legg den fra mæ*

Nathalie sa...

Hva skulle Verden ha gjort uten bøker og uten Leonie?
<3

Leonie sa...

Marte: Jepp den bynt med ein gutt med nån saua (aka. gjeter? :p. Uansett, ja du bør les den! :D Gjor mæ i hvertfall veldig godt!

Nathalie: Og ka skulla verden gjordt uten dæ ?<3

Nathalie sa...

Honestly...I have no idea ;D
<3