The World is a book, and those who do not travel read only a page.

onsdag 12. november 2008

Utfordring

Du er utfordret : )

Rules:
- Put these rules onto your blog and link back to the one who challenged you.
- Share 7 things about yourself that people probably don't know about you.
- Challenge other bloggers you would like to know a bit more about.

Min kjære Marte har da altså valgt å utfordre meg og jeg kan jo ikke si nei til det ;)
For å besøke Marte: http://marteiportugal.blogspot.com/

1. Jeg har gått 1 år lengre på skolen enn de aller aller fleste som går vg2. Og nei det er ikke fordi jeg har måtte gått et år om igjen, men fordi skolen i Nederland starter 1 år tidligere.
2. Jeg har bodd i 4 forskjellige hus opp igjennom årene.
3. Jeg vurderte å bytte fra studiespesialiserende til elektro (eneste grunnen til at det ikke faktisk skjedd var fordi jeg var en uke for sent ute!)
4. Jeg snakker 3 språk flytende; Norsk, Nederlands og Englsk. Og litt av 2 språk: Fransk og Tysk.
5. Min personlige rekord på 60 meteren er 7.95 sek, (litt stolt haha)
6. Jeg har spilt fotball i 10 år, prøvd meg på handball et halvt år og danset ballett når jeg var mindre.
7. Jeg elsker filmer med en trist slutt, "happy endings" er klisje!

2 kommentarer:

Marte sa...

Hihii : )

Dog happy endings e BEST <3

Leonie sa...

Neheei! Happy Ending e itj realistisk! ;p