The World is a book, and those who do not travel read only a page.

søndag 23. november 2008

Snø og overnatting.

Utenfor skolen i går morgest.

Jepp da jeg våknet i går morges lå det ca 10 cm med snø på bakken! Jeg var i ekstase!
Alt blir så mye vakrere med snø! Gleder meg kjempe til ski-sesongen!
Vinterskoa mine begravd under snøen! :DSå glad for å være i Montana, et år uten snø er utenkelig! Se så nydelig!

Etter skolen i går ble Camilla med meg hjem. Det var koselig vi laget pizza og så på tv og senere på kvelden/natten så så vi filmen Bare Bea, som Camilla hadde tatt meg seg fra Norge. Selvfølgelig en slager! Har ikke vært så godt å sett en norsk film på lenge!

I dag mårrest slapp vi av Camilla i byen før jeg var med Amy og Greg og så på basketball kampen til Jared, min yngste vertsbror.

I kveld skal jeg over til JD's house, med en god del andre folk, så det blir koselig.

P.S mamma og pappa hadde vært kult om derre kunne vært pålogget på skype i morgen (søndag) så jeg kan snakke med dere ;)

Åja, bare sån for mamma og pappa sin skyld, se hvor flink jeg er!;
Det er til og med sortert etter farger! Jeg er ikke så rotete skjønner dere! :) Litt stolt :p

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Et helt år uten snø er utenkelig...pøh :P

<3

Marte sa...

Ja, klare mæ fint uten snøen æ å :D

men du, æ såg på derre ved sia av bildet ditt, "17 i oktober", du e vel 17 no å, i november? ; )