The World is a book, and those who do not travel read only a page.

tirsdag 11. november 2008

Ski og svømming.

Ja jeg er veldig dårlig på å oppdatere, men jeg har hatt utrolig mye å gjøre de siste dagene.

I hvertfall, på lørdag dro jeg sammen med Hannah ned til Ski Swap 2008. Der fant man alt fra fjor årets ski som butikker ikke hadde fått til å selge samt ski som folk hadde brukt. Pluss diverse annet utstyr som støvler, googles, hansker, votter, luer, staver osv.

Jeg endte opp med et par twin tips ski, siden jeg først er her og alle rundt her "ski's park" altså triks osv, så må jeg jo bare prøve! Gleder meg utrolig til sesongen kommer i gang! Tror de er brukt i et år, de er så gode som nye!

Så handlet jeg så klart støvler,skibukse, skivotter og nye googles, siden mine gamle knakk på vei over. :))

Senere på kvelden så dro jeg og Hannah på kino og så Madagascar 2.

I går gjorde jeg ikke så veldig mye interessant, hang på Macy's i hvertfall 3 timer og så på at Hannah og Amy shoppa. Veldig interessant.. *kremt*

Jo også har jeg endelig kjøp meg badedrakt og i dag var jeg å svømt for første gang i svømme hallen. Familien min har nemmelig medlemskap i svømme hallen og jeg er på familie planen deres gratis :D

Jeg har ikke svømt på en lang lang lang stund, og det er virkelig mye tyngre en jeg husker. Så jeg for nok bare holde på en stund og bygge opp kondisjonen, men jeg føler at jeg trener hvertfall, det skal være sikkert!

4 kommentarer:

eL sa...

weeei, slalom ^^
kor my kosta dæm ?

Marte sa...

Hei fina : )
Koss går det med dæ? :D
(det sto så lite om det her shø)

Marte sa...

Du er utfordret : )

Rules:
- Put these rules onto your blog and link back to the one who challenged you.
- Share 7 things about yourself that people probably don't know about you.
- Challenge other bloggers you would like to know a bit more about.

Leonie sa...

Eline: Twin tip da ^^ Æ ska sei dæ dæm kosta 500 kr! Utruli!

Marte: Heia søtis! <3 Går veldig bra med mæ vett. Tar utfordringa di på strak arm.