The World is a book, and those who do not travel read only a page.

fredag 28. november 2008

Thanksgiving

I dag var altså den store dagen kommet. Thanksgiving! Kan vel trygt si at vi ikke har noe som ligner på det har vi? Uansett, da jeg endelig sto opp i 11 tiden, noe som er veldig sent for meg her(!), så var Hannah, Amy og Grandma Corall allerede i full sving på kjøkkenet. Det er ikke bare bare å lage thanksgiving middag.The famous turkey! Eller retter sagt, 1 av dem siden vi hadde 2 :)


Alt var utrolig godt, og jeg kan utentvil si at jeg likte alt jeg spiste! Men la oss si det slik, ingen spiste lunsj og vi spiste i 4 tiden, og jeg har ikke spist siden. Så mett det ble man!Det meste av maten på bordet.


Etter kaker og dessert senere i 6 - 7 tiden, så jeg Amy, Greg, Jared og Ben "The Mongol". Absolutt en film jeg vil anbeffale, den handler om livet til Ghenghis Khan (ja det var sån de skrev det på filmen, så ikke skyld på meg om det er feil.). Utrolig bra film, og masse masse vakker natur. Ehm, ja jeg har begynt å bry meg om natur.

Ingen kommentarer: