The World is a book, and those who do not travel read only a page.

lørdag 15. november 2008

Hot Springs

I går dro International Club til Norris Hot Springs etter skolen.
Hot Springs er da rett og slett varme kilde.

Det var et litt eldre annlegg, veldig koselig med et stort basseng med benker rundt hele greia, hvor de solgte mat osv og spilte musikk. Det var veldig koselig og jeg hadde det kjempe gøy!
Se månen i bakgrunnen da! Nydelig!Meg og Camilla, ja jeg ser ikke så veldig bra ut ^^
Gjengen etter badingen.



Tror vi var der i ca 2 og en halv time, og det var utrolig avslappende! Kom hjem rundt klokken 8 og alt jeg ville vare å gå å legge meg.

Så vil jeg si god bedring til hunden min Bella, der hjemme som ikke har følt seg så bra i det siste. Håper at hun fortsatt kommer til å være der når jeg kommer hjem.