The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 18. september 2008

17. September

Jess, gjett hvor varmt det var i dag, evt hvor varmt det har vært hele uken?
I dag var det 27 grader! Det har vært rundt 25 - 30 grader hver eneste dag denne uken. Ganske hærlig i grunn, men også veldig rart med tanke på at vi er mer en halvveis ut i September, og jeg er ganske vandt til at det er kaldt på den tiden.

I dag hadde vi "pacer-test" i gymmen. Også kjent på norsk som beep-test (staves? :p). Altså vi måtte løpe frem og tilbake i gymsalen hver gang det pep. For å få A+ (beste karakteren her) måtte man løpe 62 ganger frem og tilbake. Guess who did?! Jess, det var meg. Ganske så fornøyd med det, men det var ikke akkurat noe stort problem. Vi er 4 jenter i klassen og 2 av oss klarte A+, altså jeg og den tyske jenta ^^. Skjønner ikke hvorfor de to andre ga seg på 50 - 55 når det ikke var mange igjen.

Ellers så har jeg byttet matte klasse, og denne klassen er mye triveligere! :D

Så har jeg nettopp vært og jogget, og det var hærlig. Nå skal jeg gjøre ferdig matte leksene mine, vi snakkes :)

4 kommentarer:

Nathalie sa...

Æ å vil spring/jogg :p

Anonym sa...

Tipp kor varmt det har vært herre uka da ?? mnja. idag har det vært oppte 6 grader. weheeey!

Vi har hatt coopern, og la oss sei det sånn; Ingolf vart ikke fornøyd me nånn av resultatan^^

Bra du kose dæ :D

Silje.B sa...

Bra det e fleir som syns høsten e merkelig i år. Æ trur fortsatt det e sommer æ!:P
Helldi som kan ut å spreng/jogg, bor i byen æ, så familien e ikke gira på at æ ska ut alein: trafikk og badboys! jaja, kos dæ videre!:)

Leonie sa...

Natha: Det e hæli, men gjør det itj så ofte. Bur jo på 2000 meter over havet, litt pusteforskjell fra 60 m.

Hildis: 6 grader, wooho. Hadd egentli vært litt godt altså! :p
Cooper test sug, men har allerede vært igjennom det i år og! Vart itj fornøgd med Jo ein gang, eller Åse?! :S

Silje: Virke som om det e sommer her, som e veldig rart, sia det va meldt snø for 2 uka sia! ^^
Litt hæli å bo i byen og da, e ulempa og fordela med alt si æ nu bare!
Kos dæ du og! :D