The World is a book, and those who do not travel read only a page.

lørdag 6. september 2008

International club & movies

I dag etter skolen var det international club.

Som navnet tilsier, internasjonal klubben. Vi var en del utvekslingsstudenter, og en del interesserte elever fra skolen. Planen er at vi skal gjøre forskjellige sosiale ting utover i skole året, og alle i klubben er super hyggelige!

I dag var foresten også den første gangen jeg møtte den andre norske utvekslingsstudenten, Camilla. Hun er kjempe trivelig, og bor ca. 1 time ovenfor Røros! Med andre ord, ikke langt unna! :D

På kvelden dro jeg til Martina, hvor jeg møtte Julia, Camilla, Cornelia, Caroline og Nina. Vi så filmen P.S. I love you. Som jeg syns var ganske trist. Men det er vel grenser på hvor koselig en film kan være når den handler om at mannen hennes dør av hjerne svulst, og hun sitter igjen alene etter 10 år. Jeje.
Caroline, meg, Camilla, Julia, Martina, Nina og Cornelia.

Men det var skikkelig koselig! ;D Tror vi skal på shopping i morgen, de fleste av oss uansett :)

Ingen kommentarer: