The World is a book, and those who do not travel read only a page.

mandag 1. september 2008

Horseback riding

I dag var det donuts (!!!) til frokost. La meg si, jeg spiste IKKE donuts til frokst. Jeg spiste to skiver toast, 1 kiwi og litt kantloup melon. I'm healthy! ;p

Rundt klokken 1 dro Amy, Greg og jeg bort til en tur sti like ved der de bor, med 3 av hestene. Tror vi brukte ca. 3 timer til sammen, fram og tilbake. Vi red for det meste i skogen. Merker at jeg har kommet over det meste av min frykt for hester! Travet til og med litt i skogen. Det var gøy. Jada, hjelmen er skjev. Og de rir western så Jeans er det normale "hesteplagget".

Sherman.Bilde tatt fra hesteryggen, mens Sherm gresser.

Senere på kvelden var jeg på kino også den nye batmanfilmen "The Dark Knight" med Amy og Greg, den var kjempe bra! Men jeg syns den var litt vel lang! Heath Ledger var kjempe flink som Jokeren, mye bedre enn de andre Batman filmene!