The World is a book, and those who do not travel read only a page.

onsdag 24. september 2008

Decade-day

Jepp i dag var det da altså decade-day. Som alt i alt er at folk kler seg ut i klær fra hvilket som helst tiår før 2000. Det var utrolig gøy, tror det er den dagen jeg kommer til å like best etter at home coming week er ferdig.

Prøvde meg på en midten av 60-tallet ungdoms look, men vet ikke helt hvor bra det egentli var.
Uansett mitt out-fit; minikjole, knestrømper, converse, knall røde lepper og negler. Og krøller :)
Julia var som dere kanskje ser hippie fra 70 tallet, digger hårbåndet hennes!
Julia, Meg, Liz, Martina, Gretchen & aaaaaaaner ikke :p

Uansett, Liz, Gretchen og hun jeg ikke husker navnet på hadde alle på seg rulleskjøyter det var så utrolig morsomt å se på. Folk tok ting helt ut, mange gikk rundt med boom-blastere pås skulderen og spilte musikk også. Det var så utrolig morsomt.

Etter skolen var ferdig (12.00 i dag, pga lærer møte.) dro jeg, Julia, Liz, Martina, Camilla og Risa og spiste på kina restauranten rett over gaten. Før jeg og Julia gikk til kjøpesenteret hvor vi ble i et par timer.

I morgen er det twin-day folkens ;)

5 kommentarer:

Nathalie sa...

Leo wants to go back to the 60s :p

miriam sa...

fotogen som allti....

Anonym sa...

Groooooovyyyyyyyy! Yeah man, back to the 60's.
California dream'n! San Fransico! Good vibrations! Sergeant Pepper.
Oh, unnskyld meg! Drømte liksom bort.....

Leonie sa...

Haha, pappa! 60 eller 70 tallet hadde definitivt vært kulest! Heldig som levde på den tiden ;)

Nathalie sa...

Haha, pappa goes crazy :P