The World is a book, and those who do not travel read only a page.

lørdag 20. september 2008

Manars bursdag

Jepp i dag var det endelig fredag! :D

Hærlig hærlig hærlig!

Matte klassen var lett som en fjert, siden jeg ikke trengte å gjøre noe som helst, trengte ikke en gang å gå gjennom leksene mine siden jeg hadde vært der en dag, vært syk og var utvekslingsstudent. Liker denne læreren! :D

Ellers så var Julia med meg hjem fra skolen noe som var veldig trivelig siden vi skulle lage kake til Manar som feiret bursdagen sin i dag!

Dro i bursdagen rundt 7 ble hentet igjen 10, noe som er mer en greit for meg. Holder på å dette over pga. at jeg fortsatt er veldig veldig forkjøla og er litt ned-dopet på tylanol, som også inneholder søvn dryssende midler. Så god natt fra meg. Håper alle har en fin helg! ;)

2 kommentarer:

miriam sa...

e manar han med brillan?;) det trur æ å ida.

Leonie sa...

Manar e ei jente da men! ;)