The World is a book, and those who do not travel read only a page.

søndag 7. september 2008

Shopping

Okei, i dag var jeg på kjøpe senteret med Julia, Martina og Caroline.

Kjøpte ikke så veldig mye, bare et par ting jeg følte jeg trengte. Kjøpte meg en veske til 150 kr, den er kjempe fin, liker den veldig godt! Ei større lommebok (25 kr!). Og en kjole til home coming 115 kr! Og den er kjempe fin! :p Og så fikk jeg et par øredobber av Julia, fordi hun kjøpte 4 ting også fikk hun et par til gratis, og hun ville ikke ha noen flere selv ;p
Vesken og lommeboken jeg kjøpte.Kjolen min til Home ComingCaroline, meg og Martina :p

4 kommentarer:

miriam sa...

t-skjorta mi!
æ like væska:O mulig æ stjæl dn når du kjæm heim...

Leonie sa...

T-skjorta di eie! :D
Veska e nydelig! Nydelig! :D

Leonie sa...

Åja, btw, æ kjæms aldri te å slipp den ut av syne ((:

Linda sa...

Jeg vil også ha sånn kjole til homecomming! Nå vet jeg hva jeg skal lete etter :D