The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 4. september 2008

Just another day

Jepp, sto opp klokken 06.15 i dag. Var på skolen klokken 07.30!
Gjorde mattelekser i biblioteket før jeg hadde første time 08.2(?).
Advanced Math, enkelt og greit, trivelig lærer.
Studie time hvor jeg ikke gjorde noen verdens ting.
Gym, hvor vi spilte cricket! Det var ganske morsomt.
Lunsj med Julia.
Eng3/Am Studies, Martina, den italienske utvekslings studenten inviterte meg hjem til henne på fredag, så det blir koselig. Da får jeg endelig møtt den andre norske utvekslingsstudenten! :D
Photography, helt ok. Mr.Hickey ble litt lamslått da jeg sa jeg var en utvekslingsstudent..
Psychology, den beste timen uten tvil! Læreren er så bra!

Skolen sluttet 3.40, kom hjem 4.20 etter at de holdt på med veiarbeid og den veien vi valgte for å unngå det også holdt på med vei arbeid, så det tok hvertfall 10 min ekstra. Så laget Hannah, Ben og jeg taco til middag. Senere gikk jeg en tur med Ben og hundene før vi lagde brownies.

That's all I guess.

Ingen kommentarer: