The World is a book, and those who do not travel read only a page.

mandag 22. september 2008

Sko shopping, bursdag, tie-dying og søstra mi.

Okei, i går så var jeg og Julia på sko shopping. Jeg endte opp med to par sko fra Target, til 230 kr til sammen! Jeg elsker target! :D
Diverse andre ting ble også kjøpt som Metallica's nye cd til 50 kr! 50 kr!!!
Etter på dro vi på World Market, hvor de hadde all slags ting! Kjøpte meg norsk VOSS vann, wasa knekkebrød og rosa grisegodteri (nederland og tyskland).
Jada mamma, jeg ska bruke det ene paret til home coming kjolen min og det andre til bryllupet i N-carolina. Så vet du det ;)



Julia ble med meg hjem og vi lagde Spaghetti til middag. Amy og Greg kom hjem 2 timer senere, med to nye føll! :D De var nusselige og bare 4 måneder gamle! En Palamino og en Red Dunne (aner ikke hvordan det staves, så jeg gjetter). Uansett, etter på var det gave ut deling, siden det var Gregs bursdag og vi spiste kake. Det var kjempe hyggelig!

I dag så dro vi til Liz og tie-dy'a t-skjortene våre, fordi det er home coming week denne uken, noe som betyr at vi kler oss ut hver eneste dag! I morgen er det tie-dye day. Skal prøve å ta mange mange bilder denne uken, siden det er ganske spessielt! :D

Og så har jeg og Nathalie snakket en del (og jeg har snakka med Karen! :D). Vi har veldig lyst til å treffes når jeg er i N-Carolina, siden Nathalie bare er 2 og en halv time unna meg, så syns vi nesten ikke denne muligheten kan passere. Dessuten så kommer jeg til å bli deprimert av å tenke på at hun er 2 og en halv time unna og vi ikke kan møtes. Håper virkelig det er muligheter for det. Men det er egentli litt hysj-hysj, for det er jo ikke lov for AFS. Hva syns dere Mamma og Pappa, ja eller nei?

Det er alt for i dag. Vi snakkes senere ;)

3 kommentarer:

miriam sa...

skoooooo, 250 kr TO par æ e ikke sjalu i det heletatt, faktisk, nemmelig......

btw. koss krim bøker va det du kunna ha tænkt dæ?

Anonym sa...

Gjør det!! Dvs møt hverandre dersom det la seg gjøre på en eller annen måte. Men spill på lag med deres vertsfamilier.

Martin sa...

Om dere har sjansen til å mote hverandre, så gjor det.. Det er ikke hver dag du kan mote sosteren din i USA, etter en måned(?) fra hverandre.

Drit i AFS.. Har de en sånn regel?