The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 18. september 2008

North Carolina, here I come!

Jess, dere leste det rett, jeg skal til North Carolina!

Vertsfamilien min skal i bryllup i North Carolina, så vi drar dit torsdag 9.oktober, og kommer hjem igjen mandag. Ja det er svært nærme Tennessee, men tror ikke jeg kommer til å ha muligheten til å besøke deg Nathalie, desverre! :(

Men uansett jeg skal helt på andre siden av landet, vi skal også en tur til Virginia og muligens West Virginia siden slekningene til familien min bor der, og Hannah skal se på University of Virginia hvor hun har veldig veldig lyst til å begynne. Hadde jo vært veldig interessant for meg å sett hvordan Universitetene fungerer her borte.
Ellers så har jeg vært syk i dag, trodde jeg skulle få halsbetennelse sån som i fjor, gjorde så utrolig vondt da jeg våknet, det var helt utrolig! Men det har gått over litt nå, heldigvis. Men fikk ikke til å svelge i mårrest. Med tanke på hvor vondt det var sist gang håper jeg virkelig jeg slipper det!

Og så har Amy gått til innkjøp av Norsk ost, Jarlsberg. Nå er jeg ikke egentli Jarlsberg fan, men gud hvor godt det var med norsk ost! Helt utrolig! :D

2 kommentarer:

miriam sa...

har dæm itj Norvegia?

Nathalie sa...

Kor i Virginia ska du da?
I Charlottesville elns? :p