The World is a book, and those who do not travel read only a page.

mandag 8. september 2008

Fishing

I dag tidlig, rettere sagt kl. 08 dro Greg, Hannah og jeg på fisketur. Brukte ca. 1 time på å kjøre opp til elven, 1 time som jeg brukte til å sove..
Uansett, vi kom da fram til Yellowstone river en gang, og fikk satt båten på vannet. Vi fikk faktisk 3 fisk, white fish. Men de slipper dem alltid ut igjen etter at de har fanget dem. Det var ganske moro, jeg fisket ikke noe særlig, fikk vel prøvd en eller to ganger før fluene satt seg fast i en stein og de røyk ;p
Men det var veldig hyggelig.

Når vi kom hjem dro vi og spiste på Old Chicago, jeg var flink og spiste salat :) Prøver å holde meg sunn, og hadde ikke lyst på verken pizza eller hamburger så ;p

Etter middag gjorde jeg litt lekser, noe som er ganske vanskelig når Ben sitter på rommet ditt og jabber, så det ble ikke så mye av det.

Og nå vet jeg hva jeg vil ha i bursdags/jule gave! Jeg ønsker meg billetter til Metallica konserten i Salt Lake City, UTAH, 4 November! :) Mye å be om! :p

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det må vårra litt kjedelig å få billetan t metallica konsert i julegave når konserten e den 4. November. Hvis ikke du får julegaven på forskudd ihvertfall :P

miriam sa...

salat?
du trampe på den Amerikanske kulturn... æ e stolt;)

Leonie sa...

Gaute: Jada kjære æ meint på forskudd. Æ e nu ikke heilt fjern ;)

Miriam:
Æ e flink, æ e veldig flink, spis bare litt godteri eller snacks i helgan ;)

Anonym sa...

Hei Leonie,

Bra blogg (igjen!!).
Oi, ja det var Metallica. Jeg skrev vel Iron Maiden. Sorry.
Kankje Julenissen tar en tidlig tur innom "The States" før han drar til "The Norway"......

Fin kjøle. Home-coming Queen maybe?

Leonie sa...

Hallo Pappa og Mamma!
Vi gjør da alle feil ;p

Liker kjolen veldig godt, særlig siden den var billig. Jeg liker ikke å bruke veldig mye penger. :)
Blir nok ikke noen Home Coming Queen nei.

Vegard sa...

Ka som liksom e så kult med MEtallica egenlig ? :S