The World is a book, and those who do not travel read only a page.

onsdag 10. september 2008

Alt og ingen ting :)

I går begynte vi på vår først 5-uker skole dag.
På mandager pledger de forøvrig aliance to the flag. Fikk ikke helt med meg hva det var som skjedde helt til folk sto der med hånda på hjerte vendt mot flagget, og siterte et eller annet. Jaja

I gymmen i går spilte vi lacrosse, gymmen her er kjempe gøy. Nye sporter hver dag. I dag spilte vi Softball, som er noe av det samme som baseball bare med en større ball. Angrer ikke et sekund på at jeg har gym!

I Eng 3/Am studies timen tok vi portrett bilder. Jeg bestilte meg et par bilder til 125 kr, så mamma og pappa dere kan se fram til å få et portrett bilde av meg om et par ukers tid. ;) Alltids greit å ha slike bilder, syns de er fine minner.

Btw, siden folk spør (mamma, pappa og gaute);
Ting jeg kan tenke meg i bursdagsgave;
- Øredobber eller armbånd.
- Ei norsk krimbok.
- Norsk smågodt.
- Evt et norsk blad (f.eks MAG.)
- Men et enkelt bursdagskort blir også satt pris på ;)

Det var alt for denne gang. Vi blogges senere :)

4 kommentarer:

Martin sa...

Bare på mandager? Vi reciter the pledge of allegiance hver dag under announcements vi :)

Latterlig mange her som ikke bryr seg om det da.. Jeg som nordmann kan det jo nesten bedre enn de folka her :P

miriam sa...

men ka e adræssa di? må jo ha dn visst æ ska send dæ nå norske kvalitets e- stoffa;)

Marte sa...

Norsk smågodt ja! SAVN

Leonie sa...

Martin: Ja, bare på mandager!
Skjønner ikke en skjit ;p
Ser jeg stavet det helt feil også ^^

Miriam:
(Leonie Jonkers)
Greg Galloway
1911 Fort Ellis Rd.
Bozeman, MT 59175
USA

Marte:
Helt enig! :D:D