The World is a book, and those who do not travel read only a page.

fredag 22. august 2008

21. august

Dagen i dag startet ganske kjedelig, gjorde absolutt ingen ting før klokken 4. I dag var også den første dagen at jeg virkelig innså at jeg ikke kommer til å møte familie eller venner på 10 måneder, og det var jo så klart litt tung. Bare så det er sagt så har jeg det veldig bra her og familien er super, så det har ikke noe med det å gjør. Det er vel naturlig å føle litt hjemlengsel i blant.

Etter middag jogget jeg en tur med Ben. Hundene var skikkelig gira og fulgte oss hele veien. Merker at jeg er på 5000 feet (1 500 meter) og ikke på 60 meter over havet her oppe. Skjønner godt hvorfor proffesjonelle utøvere kommer hit for å trene opp kondisjon. Siden lufta her oppe er mye tynnere så blir man fort sliten hvis man ikke er vant til det. Så bare vent til jeg kommer hjem og har super kondisjon, trenger ikke puste i det hele tatt da ;)

Etter at vi jogget dro Amy, Ben, Jared og jeg på Wallmart. Butikken var svær! De har to 50 meter lange reoler med bare is! Og utvalget av frokostblandinger er også utrolig. Amy og jeg var faktisk nære på ved å rope og Ben og Jared over høytaler annlegget siden hverken Amy eller jeg hadde med oss telefon, og vi ante ikke hvor de var. Å lete etter dem i den svære butikken var høyst uaktuelt.

Nå har vi nettopp sett 3-4 episoder av That 70's show, og jeg tror det er på tide å ta kvelden. God natt folk :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har dæm liksom Wal-Mart overalt?

Har du ikke begynt på skola forresten?
For det har ææææ :P

Leonie sa...

Jau, Wal-mart e over alt! Og det e svært, herregud, vi fant jo itj Ben og Jared, hadd itj vært nå poeng i å sprungi rundt å leita ætter dæm nei :p

Nathalie sa...

Heei, gled dæ te du bynne på skola, da får du itj tida te å kjed dæ, da bli det læks-trening-læks :p
Æ å bli uber sprek, 4-5 treninga i uka, pluss kamp som e enten 1 eller 2 gang i uka :p

Leonie sa...

Hehe, har du itj lest at æ slutta på fotball da? :p