The World is a book, and those who do not travel read only a page.

mandag 25. august 2008

Haylite & AFS-picknick.



Okei, så i dag dro familien min og jeg opp til Haylite, et reservat som ligger like oppom Bozeman. Man kan drive med all slags aktiviteter der. Motorcross, fisking, bading, fjellturer, kanoing, camping. Ganske mye. Vi hadde med oss crosserene til Ben og Jared og 4-hjuling. Siden Ben har prestert å ødelegg noe med clutchen sin, så han ikke får til å starte crosseren, kjørte Ben på 4-hjuling mens jeg satt på. Jared og Jake, sønnen til the Monards, som er gode venner av familien kjørte crossbak oss. Det var kjempe hærlig. Skogstien var awesome! :D


Skiltet som fikk meg til å føle meg ekstremt trygg ;pMin olympiske leker cola ((((:

Tror vi var der opp til rundt klokken 3, for vi måtte dra på AFS-picknick.
AFS-picknicken begynte klokken 5, og alle AFS-studenten, returnees og alle vertsfamiliene var der.
Møtte 2 AFS studenter jeg ikke har hilst på før. Julia fra Tyskland, som var kjempe grei! Hun er også i tre av timene mine, og Kyril (?) fra Russland. Han sa ikke særlig mye. Fant også ut av LaTrelle ikke er min liaison (karen) likevel. I stedet for LaTrelle har jeg fått Karen, ei trivelig dame som har bodd i Mexico i et år. Sønnen hennes har knall rødt hår og masse fregner, han er Junior som meg, virker ok. Satt på hjem med Kristie, Hannah og Julia. Vi stoppet for å drikke kaffe på vei hjem, det var skikkelig koselig.

Vel hjemme spilte jeg Mario Cart med Jared og Ben til vi fant ut at vi skulle gå ned for å spise noe. Hannah kom ned også, og vi hadde "kjøkken praten vår" som har blitt til en standard 11 - 01 ting. Alle er ganske trøtte og bare sitter på kjøkken benken eller kjøkken øya og ler. Det er utrolig hyggelig, tror ikke jeg har ledd så mye på lenge.

2 kommentarer:

Anonym sa...

AFS-regel: Ingen kjøring av motoriserte kjøretøy ?
:O

Leonie sa...

Ah, lesa kommentarn min te det på det andre innlegget da ;p
Æ har skrivi under på kontrakt at æ får lov te å kjør 4-hjuling og crosser, så leng det ikke e på registrert vei, aka. på tomta te dæm æ bor te, eller opp i fjellet ;)