The World is a book, and those who do not travel read only a page.

tirsdag 26. august 2008

25. august

Har ikke gjort så veldig mye i dag.

Sto opp i 10 tiden, var med Hannah og Amy og så på at de hadde ride-time. Ride læreren Laurie, var kjempe hyggelig. Kan hende jeg tar en time en gang, vi får se. Det var blodig varmt i dag, så det hadde jeg ikke orka, hadde død av varmen. Tror det var rundt 35 grader skyggen, heldigvis hadde vi en god del vind, ellers hadde det vært utålelig.

Kom hjem, så på tv med Ben og Jared en stund, før jeg gikk opp og spilte litt gitar. Jepp jeg har fått meg gitar på rommet. Bare en enkel aukustisk gitar, men det er greit siden jeg er nybegynner. Så har jeg snakket med Gaute som har fått seg ny pc, gratulerer kjære ;p


Senere på kvelden så jeg film med Ben. "The Superhero movie", som var en paradoi (staves?), av alle superhelt filmer der ute. Den var med andre ord ganske dårlig, men det gjorde ikke så mye. Var ganske trøtt, lå under en haug med puter, så jeg sovnet. Våknet ikke før Ben spurte "Are you watching this movie at all?".

Jaja, det var alt for i dag. 1 fridag igjen, så starter skolen! ;o

8 kommentarer:

Anonym sa...

"Parodi" lura ;)

No må ijt du bli for komplisert i tankegangen din du nu søta ;)

Marte sa...

paradoi! HAHAHA!

Leonie sa...

Shut up, æ skreiv nu i hvertfall spørsmålstegn bak ordet! ;p

miriam sa...

paradoi... haha

Anonym sa...

Paradoi.. hehe. litt artig, men nu ska itj æ si så my når det kjæmm t rettskriving. :P

Viktig å få med at æ hadd ny pc ja. Eineste som va bra med det, va væll heller at æ fikk mæ webcam.

<3

Leonie sa...

Eheheh, nei Gaute du ska itj det. Huske itj koss ord det va, men æ huske du alltid bomma på et eller anna ord, heilt te æ retta på dæ ;);)

Jeopp, viktig å få med sæ at du hadd ny pc, for all dæm som les bloggen min, som sansynligvis ikke vist det, med mindre du har snakka med dæm på webcam? ;p

<3

Anonym sa...

Æ huske det. Æ hadd en tendens t å skriv aldriG. Men ikke nu meir, takket være dæ <3 :P

Har itj snakke med nån ainner enn dæ på webcam æ så.

Savne dæ <3

Leonie sa...

Aha! Ja det va det det va! Hahah, du va skikkelig ille på det, te og med et par gang etter at æ retta dæ på det ;)

Såg vel egentli itj for mæ at du hadd snakkamed så mang på webcam nei. Sjer itj for mæ at du skrur på webkameraet for å snakk med kompisan dine akkurat ;p

Savne dæ og kjære <3