The World is a book, and those who do not travel read only a page.

tirsdag 19. august 2008

Rodeo, movies and soccer

I går dro jeg og hele Galloways familien på Rodeo, i en by hvis navn jeg ikke husker, bare at det var "in the middle of no-where". Uansett det var ganske interessant, selv om de ikke red på okser. Det morsomtste var "Wild Cow Milking" som sagt, melking av ville kyr. Det var så underholdene, herregud, det var sykt å se på.
Serriøst, jeg skulle ha filmet da kua dro dem rundt halve banen, virkelig ;p

Senere på kvelden dro vi og spiste på Fuddrucker's
Og neida, ikke bekymer dere, jeg spiste ikke hamburger, jeg spiste taco salat. (STOLT! :p)

Etter Fuddruckers dro vi på kino og så filmen Tropic Thunder, en film om en gjeng med skuespillere som drev å spilte inn en krigsfilm, som plutselig havnet i en ordentlig krig, og noen av dem tror de fortsatt spiller inn film ;p Med Ben Stiller, Robert Downy Jr, Jack Black og Tom Cruise. Ganske morsom, syns jeg, Amy og Jared, mens Ben og Greg syns det var en av de dårligste filmene ever.


I dag startet jeg på fotball-tryouts. Totalt så har jeg brukt 4 timer på å trene i dag! Gosh, vet ikke om jeg vil dette eller ikke, men jeg skal se litt mer. Hadde trening fra 7.00 - 9.00 og igjen 16.30 - 18-30! Og i morgen skal vi ha Cooper-test. Gler mæ... :p

Ellers så har jeg signed up for classes i dag. Time planen er følgende:

1. semester
- Advanced Math
- Study Hall
- Lifetime Sports (Bowling, ski, fjellklatring osv!!! :p)
- Eng 3/American Studies Combo
- Am studies/Combo
- Introduction to Photography (Ta bilder, utvikle dem selv osv.)
- Psykologi

2. semester
- Advanced Math
- Economics (Seniors only, men jeg fikk være med selv om jeg er Junior! :D)
- Lifetime Sports (Bowling, ski, fjellklatring osv!!! :p)
- Eng 3/American Studies Combo
- Am studies/Combo
- Introduction to Photography (Ta bilder, utvikle dem selv osv.)
- Study Hall

Jeg skal faktisk legge meg nå, klokken er ikke 9 enda, men jeg er død, skal opp kl. 6 i morgen også. Wish me luck. :):)

2 kommentarer:

Marte sa...

Hei : )
Bra du kose dæ :D

Æ har ett spm: Koss fag får du dekt her i Norge med den timeplanen?
Æ driv å bale sånn sjøl med derre fagan shø ;p

Leonie sa...

Halloen Martis :D

Fagan æ får dekt i Norge med timeplanen min, S1 matte, Økonomi (samf eller nærings.), Engelsk, Psykologi (Sosiologi og sosialantropologi elns :p)

Trur æ da :):)