The World is a book, and those who do not travel read only a page.

lørdag 9. august 2008

Universally Speaking

I dag kom Kiku (Japan), utvekslingsstudenten som skal bo hos mamma og pappa i det året jeg og Nathalie er borte. Etter ca. 1 times venting på Nesheim skole, kom bussen med utvekslingsstudenter. Kiku viste seg å være ordentli søt og veldig hyggelig! Jeg synes det er utrolig spennende, og gleder meg nesten enda mer til å dra selv, nå som jeg ser litt hvordan det er for andre utvekslingsstudenter!

Slenger inn et bilde av Nathalie, Kiku og Meg.
1. Ja, jeg har øynene igjen (som vanlig.)
2. Du ser rett, jeg har klippt meg, 15 cm (!!!) uheldigvis. "Hvor er håret mitt!"
3. Nei, jeg har ikke særlig mye klær igjen å ha på meg.

Ellers så har jeg ikke gjort så mye. Gaute overnattet fra i går til i dag, noe som var veldig trivelig! :)
Sikkert ikke like trivelig for ham, etter som alle begynte å rydde og vaske osv når vi sto opp. :p
Så har mamma handlet til avskjedsfest/velkomstfest i morgen, så kjøleskapet og kjøkken benken er full av mat.
Bildet var et spontant inn fall fra søstra. "Æ bare må ta bilde når dåkk såg så glad ut!" :p

2 kommentarer:

Anonym sa...

det øverste e faktisk et fint bilde av dæ.

Leonie sa...

Evil :p