The World is a book, and those who do not travel read only a page.

fredag 15. august 2008

USA, finaly!

Har vært atme Vertsfamilien min i omtrent hele dag etter at jeg kom fram i går kveld. Sliter lite med Jetlag, siden jeg ikke sov noe på hele turen hit, så når jeg la meg i går kveld og våknet i dag virket det helt naturlig! Det gikk fint å reise hit, de eneste virkelig tunge avskjedene var med Gaute og Nathalie. Felte en god del tårer da jeg sa hadet til Gaute, og det er tungt å tenke på at jeg ikke kommer til å se deg på 10 måneder. Likevel så var det aller verste å si hadet til Nathalie, jenta jeg har delt alle mine 16 år med! 5 minutter på London Heathrow, da vi innså at vi skulle til forskjellige terminaler var hjerteskjærende. Da var det virkelig godt å ha Mats-Erik der til å trøste meg!

Første måltid i Usa med Knut Erik som skulle til Alaska, på flyplassen i Seattle! Jaa, æ veit dåkk e stolt! :p
Rommet mitt! Nydelig, og kjempe stort! Absolutt, det er helt sykt , de mangler ikke akkurat penger!Badet mitt, de hadde faktisk kjøpt alt de mente jeg kunne trenge før jeg kom! ;o Like woha! ;p

Vertsfamilien min e virkelig super! Alle er kjempe trivelig, og de bor på en helt nydelig plass! Huset er svært, og da mener jeg svært! Alle har sitt eget bad faktisk! De har verdens største tv! For dere som har sett tv'n som Hildegunn og de har oppe på loftet, den er sikkert to ganger så stor! De har en god del penger, det har de.
Også har jeg allerede blitt invitert med på Bryllup i North Carolina, ikke helt sikker på når, men det blir kult! :D Vertsfamilien min har foresten også 4 biler, ja 4! I morgen skal jeg på skolen og registrere meg og få skap!
I dag så var jeg å spiste på Madison River med vertsfamilien min og gode venner av dem, Jake, sønnen i den familien var Hillarious! Tror jeg lo omtrent hele middagen!
Så var vi på Music in Main, som basicly er musikk i hoved gata her, noe som var utrolig kult! Dette har de hver torsdag i hele sommer!
I morgen så har Ben, vertsbroren min invitert meg med på Bonfire, så det blir gøy.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Shit, så jævlig fint alt sammen va ;o

KOS DÆ <3

Anonym sa...

Haha, første måltidet i usa mått jo vær burger! haha :P
Savne dæ masse kjære <3

Nathalie sa...

Leo! Fikk akkurat te å skriv blogg no:)
Såg skikkelig kult ut i Bozeman :)
Savne dæ masse å <3

Leonie sa...

Marte: Tusen takk :D Du må kos dæm kjempe my i Portugal og! Æ ska lesa blogg! :D

Gaute: Mått jo det, men det va egentli ikke mitt ønske men, det passa jo ;p Savne dæ og men du må prøv å ha det arti læll da ;) <3

Nathalie: :D:D Æ ska lesa bloggen din! :D Miss you <3