The World is a book, and those who do not travel read only a page.

onsdag 20. august 2008

No soccer.

Okei, så jeg var på fotballtrening i dag morgen, klokken 7 - 9. Og jada, coopertesten var jo kjempe gøy... Alle er veldig veldig gode her oppe, og jeg spiller bare fotball for morro skyld, mens jenten her er skikkelig gira på å vinne, de har vunnet State Championship 2 år på rad.

Så alt i alt, jeg slutta på fotball laget, før jeg i det hele tatt fikk vite om jeg kom med eller ikke. Men treneren Erika var kjempe hyggelig, og hun ga meg et tilbud om å bli manager for fotball laget som innebærer at jeg får hjelpe trenerene og være med på alle kampene og bortekampene. Vi får se om jeg har tid til det.

Men, mamma og pappa, slapp av, jeg skal ikke slutte å trene av den grunn. Hannah, vertssøsteren min svømmer hver morgen før skolen, fordi Ben har en tidlig time kl. 07.30, og vi starter 08.30, så jeg henger meg på en time med svømming før skolen hver dag, også skal de melde meg inn på gymmen de går på, som de bruker ganske mye, pluss at jeg har gym (svømming, fjellklatring, ski, flue fiske, kampsport, biljard og en masse forskjellige lagsporter.)

Men 4 timer fotball trening hver eneste skole dag, før og etter skolen, og kamper i helgene blir litt vel mye. Du har neppe tid til mye annet hvis man kommer med på fotball-laget. I går så var jeg så utslitt at jeg la meg halv 9! Halv 9, og sov helt til klokken 6.

Ellers så har jeg ikke gjort så veldig mye i dag. Spilte "The Train Game" med familien min, noe som var veldig morro! Herregud, samtalene deres gir meg latter krampe, jeg ler så mye her borte at jeg har vondt i magemusklene mine!

Uansett, i morgen skal jeg være med Hannah på floating. De flyter nedover maddison river i tubelignende ringer. Høres gøy ut, siden det skal være rundt 35 grader i morgen, så det kommer til å kjøle ned en del. Blir solfaktor 50 og sol-alergi tabletter for min del det ;p

Men god natt alle sammen, eller god morgen for deres del ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, e det liksom varmt der?

Leonie sa...

Haha, jau, en nok desverre det ja ;)