The World is a book, and those who do not travel read only a page.

søndag 17. august 2008

Just anther day, in the US and A.

Ahaha, okei så overskriften rimer ;p
I'm kinda bored right now, so don't pay attention to it.

Ja, det er utrolig vanskelig å skrive norsk her borte. Det blir fort trøndersk eller engelsk. Har ikke snakket norsk siden jeg dro fra Knut Albert på Tacoma Airport i Seattle! Get skype and call me! Det hadde vært kult! :D

I dag har jeg ikke gjort så mye spessielt. Sto opp rundt halv 10, dusjet og gikk ned for å spise frokost. Alle andre var ute eller sov enda, så jeg spiste scrambled eggs + to ting jeg ikke vet hva heter/er, men det var godt. Før lunsj, gikk jeg rundt og tok litt bilder av huset ++.

So this is where I live, it's beautiful! Naturen er nydelig, og jeg har sett masse Hvithalehjort alt! ( Tenk Bambi ;p)
Part of the barn and their pick-up truck. Se fjellet i bakgrunnen! Hæææli! :D
4 av hestene. 1 står litt lenge bort, og en av dem er faktisk skadet. Det er så ille at han kanskje dør, han er på dyresykehuset. Det er veldig tungt for familien min, spessielt foreldrene er veldig knyttet til ham, og det er virkelig trist. Han er vist nok veldig ung, og de har oppdratt ham fra han var et føll.

Den søteste hunden ever! Gud, han er så skjønn, han liker meg ganske godt tror jeg, skal alltid kose! I love that dog! Hunden er virkelig menneskets bestevenn.En av de 3 kattene, denne er super! Ordentlig kose katt! :D
Hannah's Bil, hun er en kjempe ivrig Obama tillhenger (selv om hun ikke kan stemme, siden hun ikke blir 18 før i desember, og valget er i november!)My new Shin-guards. Jada, i USA har den en eller annen teit regel om at leggbeskytterene må være godkjent av en eller annen High School Sports Association elns. Så jaa, da måtte jeg kjøpe nye, for de må nemmelig ha en tag på innsiden som sier de er det. Men de er søte da! :p

Snakkes ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

scrambled eggs= eggerøre:P

Hildegunn sa...

OOOH! ROSA leggbeskyttera? Æ har løst på! synns ijt du ska klag fordi du mått kjøp dæ nye, for å sei det sånn. Synns dæm va råkul æ ;D

Leonie sa...

Anonym? ;p Who cares? ;p Æ ska jo lær æ å snakk beir engelsk uansett, ikke dæm som bor her å snakk norsk ;)

Hildegunn: Æ veit, dæm e super duper søt! ;D Itj at nån kjæms te å sjå dæm ;p Dæm kosta 75 kr!!! :D

Marte sa...

Leo bor på gård ;O

Nathalie sa...

Bynne med fotball i mårra, men må ha en urin prøve først =P
Håpe du å må leo
Savne dåkk aill <3

Leonie sa...

Ahahaha! Æ vil itj ta nå urinprøve, gosh, det e jo små kvalmt ! :p