The World is a book, and those who do not travel read only a page.

lørdag 23. august 2008

Biking, Dirt Biking & 4-hjuling.

I dag morges dro jeg og Ben på en sykkel tur til "Down Town" det tok sikker 35 minutter bare å komme seg ned til byen. Ben skulle nemmelig vise meg en skogsti lengre oppe, som vi sikkert bruke 15 minutter ekstra på. Det er hærlig å sykle her oppe, og særlig på skogstiene.
Vi syklet ned til byen og spiste på Naked Noodle, hvor vi, overraskende nok spiste nudler. Etter på syklet vi tilbake til Kagy's, bensin stasjonen, hvor vi møtte Jared som hadde vært hos noen kompiser. Beina mine holdt på å dø på vei tilbake av oppoverbakkene, og jeg har løpt og brukt beina hver eneste dag denne uken.

Når vi kom hjem tok jeg en kjapp dusj, før gutta bestemte seg for at de skulle lære meg å kjøre. "Dirt Bike" eller cross motorsykkel som vi kaller det. Så ja, Ben viste og forklarte, gikk ikke så helt fint den første gangen jeg forsøkte, fikk vel et par skrammer. (Ja pappa og mamma, jeg brukte hjelm, slapp av). Men jeg fikk da taket på det tilslutt, det var faktisk ganske morsomt, ikke så vanskelig å holde balansen heller.


Siden jeg var i gang med kjøringen så lærte Ben meg like godt å kjøre 4-hjulingen også, noe som var mye enklere siden den ikke har noen clutch.

Rundt 8 - 9 så vi filmen 21, som faktisk var ganske bra. Hatt lyst til å se den en stund, så det var kult. Senere på kvelden så kom Jake, kompisen til Jared. Vi skulle egentli spille risk, men det endte opp med at vi spilte Mario Cart, mens Jake og Jared hadde en eller annen for for slåss kamp.

Skal i bryllup i morgen, har aldri vært i et bryllup før, så det bli interessant. Jepp, jeg skal i bryllupet til noen jeg ikke kjenner, merkelig.

8 kommentarer:

miriam sa...

bryllup, ka ska du ha på dæ?;)

Anonym sa...

ooooh, kul sykkel ! Æ Å VIL KJØR! Hadd vært artig å fått prøvd, hvis nånn hadd torsa å lært mæ det (trur ijt det hadd funka så bra)

Marte sa...

Bryllup e kjæmpekos Leo, gled dæ :D

Skvææk, Leo har brutt AFS-reglan. Kriiisee ;o

Hihi

Anonym sa...

OH! hørres driitkult ut jo, bryllup å greier :D meen va ikke ein av hovedreglan i AFS at vi ikke fikk kjør motorisert kjøretøy? :O at d va hjemsendelsesgrunn liksom? Eller kanj vi kjør firhjulinga åsånt? :D

Leonie sa...

Ane itj ka æ ska ha på mæ nei.
Cross va arti det :D

Og nei, æ har itj brutt nån AFS-regla, for AFS har sendt mæ spesialt kontrakta på om æ får lov te å kjør ATV og Crosser og dæm har mamma og pappa skriv under på ;)
Så æ ska nok itj heim riktig enda.
Kan kjør firhjuling, men da må foreldran dine ha skrivi under på at det e greit, og det kan itj vær på andre plassa ein privat tomt, f.eks ikke på veien.

Annelies sa...

Hei,
You have a very nice place for your stay. Also the nature, and the animals you make us jealous.
Have a very good stay and
Greetings
Frank & Annelies

Nathalie sa...

Heei, æ å vil kjør motorcross!
Gjett kæm som spælle på en funky lilla el-gitar da? Må prøv å finn nånn sang(a) å spæll på talentshowet te AFS. Tenke Nirvana,Pearl jam elns.

Leonie sa...

Hello Annelies and Frank! I'm so happy you like my pictures. I'm sorry my blog isn't in english though. And you can write in Dutch if you want to, I understand, I just can't write it back.

Ehhey, søster! :D Crosser va arti, og gjett kæm som og har fått sæ gitar på rommet, aukustisk gitar vel å merk, men heei, den e kul. Ska nok spæll nå gitar æ og ;p