The World is a book, and those who do not travel read only a page.

onsdag 27. august 2008

Last day of summer

Jepp, i dag var aller siste dag i sommer ferien.

Klokken 10 i mårrest møtte jeg og de andre AFS-studenten opp på skolen, og ble vist rundt av de tidligere (amerikanske) AFS studentene. Det var helt ok, alle mine timer er mer eller mindre kjempe nærme hverandre, bortsett fra Inroduction to Photography. Siden vi likevel drev å gikk rundt, så prøvde jeg likegodt å åpne låsen på skapet mitt, og det fungerte på første forsøk! :DJa, noen følte for å ripe inn en tiss på skapet mitt, kult...


Etter på spiste alle AFS studenten, nye og gamle lunsj sammen på Subways. Sunn mat, virkelig sun mat for første gang på lenge, så jeg ba dem om å slenge på alle grønnsakene de hadde! ;p
Snakket en del med den russiske utvekslings eleven Kyril, han er veldig trivelig, men det høres på lang vei at han er russer!

Senere ble jeg med Hannah på Obama hovedkvarteret i Bozeman, hvor vi laget plakater. Jeg fikk også en hel del "freebee's", og lærte en god del om politikk i USA. Noen av de andre frivillige drev å ringte rundt til folk, det er deffinitivt stor forskjell på om folk liker Obama eller ikke. Kristi og Julia, den tyske utvekslings studenten var også der sammen med oss.

Etter at vi var ferdig hos Obama hovedkvarteret, dro vi å spiste Sushi på Dave's Sushi. Der møtte vi Kaitlin og Lauren, to av Hannahs bestevenniner. Jeg bestilte meg California Roll og Musi suppe, og betalte 40 kr! 40 kr for åtte biter Sushi og suppe, helt annet enn norske priser dette!

5 kommentarer:

ThaiTorhild sa...

Leonie!!! MIsO suppe. Haha.

Men det hoeres dritkult ut aa vaer i USA :D Fortsett aa oppdater!

Savne deig <3

Nathalie sa...

Ooo Sushi:P

Eneste gangen jeg har spist "sushi" her var en koko roll med kylling i og det kostet 7 dollar for 8 små ruller. DEt var ikke så billig :P

Leonie sa...

Sorry Torhild, æ prøvd nu i det minste å skriv det rett ;p

USA e awesome, men Thailand e jo mytti meir eksotisk! :D

Savne dæ og kjære, paaarty når all e heim igjen! Oh yeah! :D

Æ veit Nathalie, såg det godt ut eller. Jepp, kjæmpe billi her. ;D
Du må ta dæ ein tur etter påske ;)

Vegard sa...

Koss smakt misosuppa ? ;o
Va dein god :D

Leonie sa...

Miso suppa va kjempe god :D