The World is a book, and those who do not travel read only a page.

søndag 24. august 2008

Mitt første bryllup.

I dag var jeg i mitt aller første bryllup. Så, gratulerer til Nathalie og Randy.
Det var litt spessielt, siden Greg (vertsfaren min) viet dem. Nope, han er ikke prest. I USA så kan man vie folk, man får til og med et kort som det står "Reveron navn" på, for 35 dollar. Bryllupet var nydelig, uten dørs i kjempe fine om givelser, med fjellene i bakgrunnen. Du vet når bruden kommer gående opp midt gangen så reiser alle seg? Vel, siden vi var uten dørs, besto bakken av gress. Siden jeg ikke hadde noen finsko, låte jeg et par av Hannahs stillethæler, som sikkert var en 6 - 7 cm høy. For dere som har prøvd å gå med høyhælte sko på gress, så vet dere kanskje at de synker ned i jorda? Vel, det var akkurat det som skjedde, Ben var den eneste som så at jeg plutselig ble et par cm kortere, og han klarte så vidt å holde latteren inne.Etter bryllupet, dro Hannah, Ben, Jared og jeg tilbake til huset, for å levre Oboen til Ben hos musikk læreren hans. Etter på skulle Ben på en eller annen "dance", men det begynte ikke før halv 10 - 10, så vi måtte ha noe å gjøre. Vi endte opp med å dra til Dairy Queen og kjøpte oss is. Jeg kjøpte Oreo-kjekks is, bestilte meg small, og kasta like vel halve. Porsjonene her er svære!
Jared, Ben og Hannah.

Hannah, Jared og jeg leide oss en film hos Blockbuster. Husker ikke hva den het, men den var veldig morsom. Handler om en fyr som blir skolens drug dealer, og har piller for alle anledninger. Vanskelig å forklare.

Åja, så måtte jeg bare ha med et bilde av (Coy)ote, som endelig har begynt å nærme seg meg. I begynnelsen så var hun veldig redd meg, og løp bort så fort jeg bare så i hennes retning. Nå kommer hun derrimot bort til meg og vil leke med meg. Hun er så søt.

8 kommentarer:

miriam sa...

huff, har dæm hoinn å:S

Marte sa...

Haha! Det merkes at du har vært i USA ei stund no, skikkelig artig orddeling på dæ ;p

uten dørs, om givelser, etter på.

Herlig :D <3

Leonie sa...

Hundan dæmmers e drit søt og rolig da!

Marte da, æ har nu aldri vært nå kløper i norsk rettskriving. ;p

Nathalie sa...

Nåå gifta Nathalie sæ med Randy :p
Fine sko du har fått da <3

Leonie sa...

Hehe, æ har itj fått dæm, lånt dæm :)

Anonym sa...

haha, "kløper". anyways, så såg æ et par æ å, men det må vær lov, sia man ijt snakke norsk ainna einn på blogg.

musikk lærer.

<3 Savne dæ :(

Leonie sa...

Haha, va da svært, æ har da alltid vært ein mester i orddeling (?). Snakke norsk på skype i blant da, men that's it. Bli litt forvirra ;p
Savne dæ og vennen <3

ThaiTorhild sa...

Hahahahahah, kommentaran her e hysterisk.

Men det e supert aa hoer at du har det saa bra :D Kult aa hoer news fra USA!