The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 21. august 2008

Floating & horse backriding.

Sto opp relativt tidlig i dag, og så dro jeg og Hannah rundt kl. 09.45 for å møte Kaitlyn og Kristie, for å dra til Maddison river for floating. "Floating" er ganske så enkelt at du sitter på en tubering og flyter nedover elva i et par timer. Veldig avslappene. Alle vi fire jenten var bundet sammen med en ring i midten som vi hadde kjølebaggen i, hvor vi hadde all slags mat og drikke.

På vei tilbake så satt jeg på med Kaitlyn, fordi Hannah og Kristie skulle på et Obama-møte, siden de er Obama frivilige. Det var ganske kult, for Kaitlyn har nemmelig en Hummer H3 bil, maken denne:

Når jeg kom hjem så dro vi og spiste på den mexicanske restauranten Fiesta Mexicana, maten var ok, litt uvandt, spiste ikke så veldig mye. Det alle andre hadde så mye bedre ut ;p


Etter at vi hadde vært ute og spist, så var jeg med Amy og Greg og red på en av hestene. Jeg red på den eldste hesten deres Sherman, eller det er vel heller en ponni. Uansett, vi red ikke så veldig langt, men det var helt ok, for jeg har ikke rid på mange mange år. Har fortsatt litt skrekken i meg etter at den ene hesten i stallen vi brukte å ri på bet Hildegunn. Er vel neppe noe du har glemt Hildegunn?

Etter dagens andre dusj, sitter jeg nå nede og ser på at USA akkurat har vunnet Sandvolleyball for kvinner mot Kina. Det var en jevn kamp, men USA fortjente seieren sin.

4 kommentarer:

Hildegunn sa...

Har ijt glemt det med det første. Æ nevne det kvar gang nånn nevne ridning trur æ. Mine nærmeste trur æ bynne å bli litt lei.

Leonie sa...

Haha, men det va jo heilt jævlig! ;p

Marte sa...

Tøft sår da Hildiz, du ska ha det.

Nathalie sa...

Floating hørtes avslappende ut dude!
;D