The World is a book, and those who do not travel read only a page.

lørdag 16. august 2008

School and Soccer

I dag tidlig dro Hannah, Ben og jeg ned til skolen for å ordne med skap og for å registrere meg på fotball-laget. For å komme med på fotball-laget her nede må man prøve spille i 5 dager før man får beskjed om man kommer med på laget eller ikke!
Brukte sikkert 20 ganger på å få opp låsen på skapet mitt, It's just not going to happen! Kommer sikkert til å bruke "I'm sorry, I'm an exchange student" unnskyldningen tusen ganger over!

Ellers så har jeg vært sammen med Ben og Jared en god del i dag, vi spilte Biljard og gikk en tur på tomta deres, som er svær! Åja, også spilte vi Mario Cart, og jeg er ikke så dårlig som jeg trodde i tv spill! ;p
Jeg og Ben var også med Amy, vertsmoren min på butikken! Se for dere Ica Maxi bare litt større, og det er i følge Ben en av de mindre butikkene i Bozeman! So yeah! Og Ben drev så klart å sprang rundt og lurte på om vi hadde det godteriet eller det potetgullet, så når jeg sa nei, så kjøpte han det. Håper virkelig jeg kommer med på fotball laget, for jeg kommer til å trenge de to treningene hver dag med maten her!
I kveld har jeg vært med Ben og besøkt noen venner av ham som hadde "a bonfire". Det var ok, folk var hyggelige, men de er alle yngre enn meg fordi Ben er 2 år mindre enn meg, og han er Sophmore og jeg er Junior så ja, men de var hyggelige.
Ben og Jared er utrolig hyggelige! I'm really having a great time!

Engelsken kommer hellt naturlig, så naturlig at jeg har lyst til å skrive alt her på engelsk, for det høres så rart ut på norsk! Dere ser vel kanskje det.

Kommer sikkert til å oppdatere en god del, siden de har trådløst internett i hele huset her, som jeg kan bruke når jeg vil.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jeg skjonner hva du mener med engelsken! Det er en dansk utvekslingstudent her, har snakka litt norsk med hu, men som oftest svarer jeg bare paa engelsk, jeg kan ikke no for det. Selv om ejg tenker paa norsk enda og synes engelsk hores ut som svensk, et godt tegn kanskje, idk? :b

Anonym sa...

Det virker som om du har det utrolig bra! Gleder meg :)

Leonie sa...

Så bra du gleder deg, det er virkelig supert for meg så langt! :D