The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 18. desember 2008

-13 degrees and another Christmas gift.

I dag var det altså halvparten så kaldt som det var i går. Fortsatt ikke varmt, men det kjentes sån ut etter et par dager med temperaturer ned mot -30 grader!

Har ikke gjort så veldig mye i dag, vært på skolen fra 7.20 til 18.10, fordi vi hadde en to timers frivillig gjennomgang før matte prøven vi har i morgen! Jeg føltet at jeg burder være tilstede, for å klare å holde på B'en jeg så vidt har i Algebra 2, men innså at alt vi gikk igjennom viste jeg, så jeg håper prøven går greit, selv om jeg er litt usikker på stoffet.

Ellers så fikk jeg gaven fra Gaute i dag, er jeg ganske sikker på i hvertfall. Eller joda jeg er sikker, det er bare det at den er i en kovolutt som er på størrelse med den du vanligvis sender brev/kort i, men den er tung da. Jeg er utrolig nysjerrig! Selv om pakke lappen avslører litt, så sier den jo ikke akkurat så mye, så jeg gleder meg til jeg får lov til å åpne den.

Dagens kalender gave var en svart kulepen, så jeg orker ikke å ta bilde av den og legge det ut.

Over og ut for i dag, vi snakkes i morgen da dere. 2 skole dager igjen til jul! :D

2 kommentarer:

Unknown sa...

Størrelsen tælle væll itj?
:P

Trur nok du bli fornøgd læl æ ;)

<3

Leonie sa...

Hahaha! Itj når vi snakke om gaven nei! ;p

Håpe da at æ bli fornøgd, bli æ sikkert nesten uansett ka æ får så (:
<3