The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 4. desember 2008

Familie til Jul

Jepp, da har jeg endelig fått vite hvem jeg skal bo hos over jul, mens vertsfamilien min er i Costa Rica.

Og det beste av alt er at jeg og Julia, min bestevennine her, begge skal bo hos samme familie, siden vertsfamilien hennes er i Puerto Rico. Vi skal da altså bo hos en familie som bor ganske langt uten for byen, men det er jeg ganske vandt med. Vi skal bo hos bestemoren, som har et 5 soveroms hus for seg selv, men resten av familien bor like ved.

De har tidligere hatt en utvekslingsstudent fra Frankrike, og tanten og unkelen har hatt en utvekslingsstudent fra Italia. Jenta i familien, som jeg foresten kjenner fordi hun er svært god venn med en av Hannahs beste venner, har vært utveklingsselev i frankrike over sommeren.

Den eneste bekymringen til både Julia og meg, var "Oh no, if we're living at the grandma's house, she probably doesn't have internet connection!" No som i grunn er litt kjipt når det er jul og nyttår, men tro meg, jeg skal kjøp meg et par telefonkort slik at jeg får ringt hjem litt likevel :)

Ellers så skjer det lite enda;
I går så hadde vi sittups test i gymmen, jenten trengte bare latterlige 36 for å få A+! Likvel så var det bare 2 av 4 jenter i klassen som klartet det. Carolin og meg, europerne så klart! Hehe.
Jeg tok 50 da, bare sån for syns skyld liksom, neida vi fikk ekstra poeng om vi tok flere :p

Lykke te te dåkk som enda har tentamene igjen, og god bedring te dåkk som e syk ;)

2 kommentarer:

Marte sa...

enn etter jul da, fer du t den nye familien din da? : )

Leonie sa...

Nope, etter slutten på semesteret sannsynligvis ;)