The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 11. desember 2008

December 10th & julekort!

Noe av det første jeg gjorde i dag var å dra å kjøpe julekort, så nå kan dere der hjemme forvente dere kort i posten snart. Kortene er ikke særlig vakre, men de minte meg om Montana da, så det får gå.

Ellers så hadde vi "beep-test" i gymmen i dag, jeg sprang det samme som sist gang, altså 62 ganger opp og ned, og løp rett ut etter på. Trodde jeg måtte kaste opp, og det var jo lite hyggelig. Fortsatt ikke helt bra etter at jeg var syk på mandag.

Det er foresten veldig stor forskjell her i gymmen på hva gutten må klare for å få en A/A+ og hva jenten må klare. Sit-ups testen er ganske lik, jente må ta 36 og guttene må ta 42. I push-ups derrimot så må jentene ta 16, og guttene 36! På "beep-testen" må jenten løpe opp og ned 62 ganger for å få en A+ mens guttene må ha 92. Og for hver 10 gang, så må man løpe raskere og raskere fordi man må komme seg over linja når man hører beepet. Altså det er jo forskjell på gutter og jenter, men slik som i dag at det var ganske enkelt for jenter å få 62, og ganske mange fikk det, mens jeg tror en 6 gutter fikk 92 eller bedre. Og vi var 4 gymklasser samlet, altså rundt 80 - 90 elever, de fleste av disse gutter.

Fikk disse sokkene i adventskalenderen i dag;I mailen jeg fikk fra mamma og pappa i dag, var foresten også verdens søteste bildet av hunden vår Bella;
Vi snakkes i morgen tenker jeg! ;)
Nå skal jeg legge meg, og ja, klokken er ikke kvar over 9 enda!

4 kommentarer:

Marte sa...

Søte Bells. Går'e bra med hu eller? : )

Marte sa...

ADRESSA DI HÆN DA LIKSOM? :o aargh.

Leonie sa...

Går bra med Bella, og sia du spurt så pent, så har æ nu oppført adressa mi på bloggen ok?! hihi ;p

Marte sa...

flott. men for seint :(