The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 25. desember 2008

Julegaver! :D

Da har jeg endelig åpnet alle gavene mine, og jeg er storfornøyd! :D

Selvfølgelig ingen som toppet Gautes enda, for dere som ikke leste det, se forrige innlegg ;)
Men jeg fikk masse kjempe fine gaver!

Kuleste gaven, etter Gautes ;) Ekte cowboy hatt! D


Hehe, hatt og crocs støvler! Tviler litt på at de noen gang kommer til å bli brukt men de er super lette da, veier ingen ting!
Veldig vanskelig å se, men charms til å ha på armbåndet mitt, tusen takk !
Haha, okei, den afrikanske greia er i følge Jared det eneste annsikts uttrykket jeg har, og beveren skal egentli være et ekhorn, for Ben syns norsk høres ut som et ekhorn språk.. :p
Jepp det var alt dere, og mer enn nok! Jeg er så fornøyd, kan ikke få sagt det nok.

Beste gaven er neden for da
|
|
|
V

1 kommentar:

Silje.B sa...

Så mang fine julegava du fikk!:)Sikkert moro med amerikansk jul!
Håpe du har ei fortsatt fin jul og får et flott nytt år!;)

Klem.