The World is a book, and those who do not travel read only a page.

lørdag 20. desember 2008

X-mas break!

Aller først så har jeg bare lyst til å si at jeg fikk 48 av 50 poeng på matteprøven jeg hadde i går!!!! Which totaly made my day! Jeg trodde den gikk rett i dass og at jeg skulle få en C, i stedet har jeg 96% og en A! Men nok skryting for i dag! ;p

I går var en travel dag, hadde 3 prøver og var i det hele tatt ganske stressa.Var oppe til 11.30 pm fordi Hannah hadde en veldig god ide rundt klokken 9 om at vi skulle lage kjeks til i dag. Så vi laget 4 ganger oppskriften, og laget sikkert rundt 60 kjeks! Derfor ble det ikke blogging på med i går.


Gårsdagens adventsgave; (noen tror tydeligvis jeg svetter svært mye....?haha)
I dag var siste skoledag før jul og jeg kan ikke finne ord for hvor deilig det er! På skolen så vi film i 3 av 7 timer, okei greit det liksom. Pluss at vi hadde "The Christmas Tallent Show" klokken 10, og det varte i en time så alle klassene var bare 30 minutter i dag. De som vant talents showet var kjempe flink, men har vist vunnet et par år på rad da, så mange er glade for at de er seniorer :p

Siden det var siste dag før jul bestemte Julia, Camilla, Martina og jeg oss for å spise på den kinesiske restauranten likeved skolen i lunsjen. Når jeg tenker meg om så er det vel alltid der vi går når vi bestemmer oss for å spise lunsj en annen plass en på skolen. Ellers i dag så har jeg sett filmen Stepbrothers, som var møkkadårlig. Jeg hadde hørt den var bra, men de som fortalte meg det var "stoned" og jeg vil konkludere med at den sikkert er morsom når du har røyket hasj, men ellers så kan dere spare dere ;p

Dagens adventsgave var:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe bra matteresultat!! Gratulerer. Det er nok litt av en "mattenerd" i deg (haha..)

Marte sa...

Meller! OMG! Det e nam det <3

Nathalie sa...

Haha, æ fikk faktisk en vanlig deodorant :P

Leonie sa...

Pappa: Takk ;p

Marte: I know, vart fornøyd æ ja! :D

Nathalie: Ja æ såg det, og flira litt, haha!