The World is a book, and those who do not travel read only a page.

søndag 21. desember 2008

Skiing with Kate in -26*c

Ja, i dag har jeg altså vært å stått på ski igjen.

Var ikke sikkere på om vi skulle dra opp først, fordi det var så utrolig kaldt. Men etter at vi pakket på oss en haug med klær bestemte Jared og jeg at stå på ski det skulle vi. Bare for å gi et bilde av hvor kaldt det var så hadde jeg på meg;

Hodet: Skjerf, buff, lue og hjelm. Det er kalt når man bruker både Buff og skjerf!
Overkroppen: Ullundertrøye, t-skjorte, hettegenser, flisjakke og Helly Hansen jakka mi med foring. To par votter.
Beina/føttene: ullundertøy, joggebukse, skibukse, og to par sokker.

Opp på Bridger Bowl møtte jeg Kate, og moren hennes. Kate er datteren på min alder i den kommende vertsfamilien min. Vi møttes gjennom kontakt personen min og hun er kjempe kul! Drit flink på ski, bare så det er sagt! Uansett, fant ut to viktige ting i dag og det er at de har basstue og aller viktigst, trødløst internett! Da er jeg vel egentli redda? Men de bor laaangt ute fra byen da. Når Kate tar bussen hjem fra skolen så er hun hjemme rundt 5! 1 og en halv time det!

Dagens adventsgave; origami julenisse og reinsdyr! (Kiku som har laget?) Kjempe stilig! :D Takk mamma og pappa!



Snakkes i morgen! ;)

Ingen kommentarer: