The World is a book, and those who do not travel read only a page.

tirsdag 9. desember 2008

Syk

I dag dro jeg hjem i lunsjen, fordi verken Ben eller jeg følte oss bra. Har en sterk misstanke om at Ben har smittet meg med hva det nå enn var han hadde tidligere.

Kom hjem, sov i et par timer, leste ut boka jeg fikk av mamma og pappa i bursdags gave. Den er foresten veldig bra, takk mamma og pappa!

Har enda ikke spist siden i mårrest, er magen som ikke er helt på topp, har ikke våget med på noe, i frykt for at det kommer opp igjen.

Ellers så kan dere jo få se hva jeg fikk i julekalenderen i går og i dag ;
7.desember;

8.desember. Lipgloss, svært dårlig bilde.
Tjo hei, men da sier jeg takk for meg for i kveld, og skal legge meg ;)

5 kommentarer:

Unknown sa...

Fleir enn mæ som e syk altså..
God bedring kjære! <3

Leonie sa...

Håpe nu itj du e syk enda..?
Takk kjære <3

Nathalie sa...

God bedring søs :D
<3

Leonie sa...

Takk Natha <3

Unknown sa...

Litt syk enda. :(
Har vært syk i ei uke nu.
Hardt å vårra her i kalde norge. :P