The World is a book, and those who do not travel read only a page.

lørdag 13. desember 2008

Friday December 12th

Endelig fredag! Endelig bare en uke igjen med skole før vi får juleferie! Jeg kan ikke vente!

Ellers så gleder jeg meg kjempe mye til i morgen, for jeg skal stå på ski for første gang i år! Det betyr såklart også at jeg må stå opp super tidlig..kjempe kos ;p Blir alltid så glad av å stå på ski! Det blir så bra! :D

Ikke noe særlig spessielt som skjedde ellers i dag, LaTrelle (AFS Bozeman chair person), skulle vist nok snakke med meg om min nye vertsfamilie i dag i International club, men så klart så dro jeg ikke til international club i dag. Altså, hvordan skal jeg vite at hun er der da, hun er jo moren til Liz, forventer ikke at hun skal dukke opp på skolen og snakke med meg, jeg er ikke synsk, så da får hun heller bare ringe meg :p

Dagens adventsgave var foresten verdens beste håndkrem! Noe jeg setter stor pris på siden jeg er her oppe og hendene tørker ut fortere!

Snakkes i morgen, tror jeg. Hvis det ikke ender med at jeg drar på festen jeg og Julia ble invitert på. :) Satser på å ta noen ski bilder ;)

Ingen kommentarer: