The World is a book, and those who do not travel read only a page.

onsdag 24. desember 2008

Lillejulaften

Ja da var det altså lillejulaften, ikke at jeg merket så mye til det men ;p

Var bare jeg og Greg som var hjemme i dag, siden alle andre bestemte seg for å stå på ski. Men siden jeg er så utrolig forkjølet, og ikke har sovet til lengre enn 7.30 siden vi fikk ferie, bestemte jeg meg for å bli hjemme, noe jeg tror var et klokt valg. Defor så drev jeg å vasket klær og pakket inn gaver i dag. I tillegg til at jeg snakka med Idunn og Gaute og det var jo koselig (:

Senere på kvelden så kom Katelyn, Lauren og Kristi over for å utveksle julegavene sin med Hannah, og vi laget pepperkake menn, som vi dekorerte med glasur og godteri. Ble veldig kvalm da, men det var kjempe koselig.

Fikk tannbørste i julekalenderen i dag.... lurer på om mamma og pappa driver å sender meg nødvendige ting slik at jeg skal slippe å bruke penger på å kjøpe de? :p

Men, snakkes i morgen på selveste julaften! :D

2 kommentarer:

Annelies sa...

Hei Leonie,

We hope you will have a nice Christmas evening and Christmas day.With all the snow it looks very pretty. We try to reed al you stories but it’s difficult, sometimes we ask Huub to inform us about your wellbeing.
Merry X-mas, God Jul, fijne feestdagen.

Lot of greetings
Annelies & Frank

Leonie sa...

Hi!
It's nice to hear from you! Thank you so much for the Christmas card you sent me!
I'm doing great, and I hope you are too!

Merry Christmas and a Happy New Year!

Leonie