The World is a book, and those who do not travel read only a page.

søndag 14. desember 2008

Skiing!

I dag sto jeg på ski første gang denne vinteren! Det var helt nydelig! Eller alt bortsett fra været. Våknet opp til en snø storm, og i bakken så var det -20/-25 grader!

Men når det er sagt så brydde det meg egentli veldig lite! Det var så utrolig hærlig, jeg blir så glad av å stå på ski!

Dro opp sammen med Jared og Ben, og noen kompiser av dem, men jeg endte med å stå alene for det meste, for de er ett par nivå over meg når det kommer til å stå på ski.

Jeg elsker å kjøre alene, for det er da man ender opp med å ha samtaler med folk du tilfeldigvis havner i samme ski heis med. Jeg møtte f.eks en 30 år gammel fyr fra Utah som nettopp hadde flyttet til Montana for å gifte seg, og hadde tjent meget godt ved å vaske folks vinduer... Haha
Og en fyr bak meg i heiskøen forsøkte å kjøpe skibuksa mi, noe han så klart ikke fikk, selv om han tilbød meg hans som vist nok var en Burton bukse, veldig viktig. Haha

Den store forskjellen fra å stå på ski her og hjemme er at alt som regel er pudder snø, med mindre det ikke har snødd på et par dager så klart. Å stå på ski i pudder snø er litt forskjellig fra å stå på ski i preparerte løyper, men jeg liker det. Mye tyngre da, det skal sies, bena mine føletes som om de skulle dette av i bilen på vei tilbake.Det aller beste er å stå på ski inne i skogen mellom trærne, super hærlig!

Åja, kan jo så klart ikke glemme dagens kalender gave:

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Oooh, Så hærlig da :D
Omg -20 grader!
Vart det nå fest da?

<3

Leonie sa...

Nope, var itj nå fest, holdt på å sovna i 6 tia, vart så æ la mæ 9, på ein Lørdag! :p
<3