The World is a book, and those who do not travel read only a page.

tirsdag 2. desember 2008

111 dager.

Ja, i dag er det 111 dager siden jeg reiste hjemme fra, når jeg teller med den 12.august, som i grunn var den siste dagen jeg så alle sammen og dro til Oslo. ;)

Litt mer en 200 dager igjen nå, ikke så alt for mye altså, har vært her i litt mer enn 1/3 av oppholdet mitt! Er ikke det kult så vet ikke jeg! OG det er 1. desember i dag og hele pakka!

Ellers:
I bowlingen i gymmen i dag fikk jeg 148 poeng! Fikk strike og spare annen hver runde de første 6 kastene! Haha! Begynt å beder meg altså, fikk 72 poeng sist gang, for å si det slik..... ;)

Hvordan går det i det kalde nord? Hadde vært fint å hørt fra noen siden, ingen har kommentert de siste 3 blogg innleggene mine........ ! (På forhånd takk!)

11 kommentarer:

Silje.B sa...

Hei!:)
Altså, blir ikke noen oppdatering fra nord dette da, men fra sør!
Jeg er snart halveis faktisk!!:O
Det er godt å vite at tiden går men samtidig forferdelig å vite at tiden her renner ut for meg..
Godt å høre at du har det bra!:)
Kos deg med jula!

Hildegunn sa...

Vi har det for travelt vi i det kalde nord. Sjøl om vi har fri et par daga nu, så e d egentlig ijt nå trivelig. Det bli ijt trivelig før på lørdan :)

Kose dæ?? Har du fått pakken vi sendt?

miriam sa...

travelt og -2 grader.(c);)

Unknown sa...

I motsetning t Miriam og Hildegunn, har æ det ikke travelt. Ettersom æ fant ut først i går kveld at det ikke va skole herre uka. :)
Har blitt syk iløpet av natta og e skikkelig sår i halsen. :(

Marte sa...

Hei Leonie! <3

eL sa...

Som all andre si så e det ganske travelt for tida...MEN vi e snart ferdig no da ^^
Og æ glede mæ te å kom bort kulda her!

Leonie sa...

All sammen: Dåkk klare jo fint å kommenter nu ;D

Silje: Wow, tenk at du er halvveis nesten allerede, er det ikke utrolig hvor fort tiden går?! Gleder meg til kampen til høsten, da får du lære meg litt Thai ;)

Hildegunn: Huff, ja veit dåkk har tentamena, utrolig kjipt, men så e det i hvertfall snart jul! Kos mæ æ ja, har itj fått pakken dåkkers enda, men det tar ei ti her :p

Miriam: Va 10 grader i mårrest, og null snø, nu e det masse masse snø og kaldt! :D

Gaute: Hehe, ja, det e nu nån som må vær heldig og ;) Itj nå sæli å vær syk da, god bedring kjære ;) <3

Marte: Hallo søtis <3

Eline: Høres ut som aill syns tentamenan e jævlig. Gud, ja du ska te Madagascar snart du! Kos dæ da Eline! :)

Anonym sa...

Altså. No sitt æ her me 40 i feber og forberede mæ på økonomitentamen. Det føles ijt heilt bra ut, me tanke på at æ å må regn tusen oppgava i matten ska æ klar å stå.....

Vegard sa...

"fri et par daga.." Hrmpf... Late almennfag folk. :P
Klassen heill på å forberde t klassejulebord vi :D

Såå, no sett æ å ser på.... Kokkeprogram...

Va det no så vanskelig å få folk t å kommenter forresten ?

Vegard sa...

Forresten, dåkk som har fri.. ting.
Dåkk e almennfolk ja ? O_o

Leonie sa...

Hildegunn: Huff da, e itj nå sæli. God bedring da ;) <3

Vegard: Jau, dåkk gjør vel det dåkk, men så e det ein vesentlig forskjell på allmenn og rm da :p Og ja dæm e "allmenn" faglig, dæm som har fri, bortsjett fra'n Gaute da :)