The World is a book, and those who do not travel read only a page.

torsdag 25. desember 2008

Metallica!

Det aller beste med hele dagen først! Æ fikk verdens beste julegave av verdens beste kjæreste! Nemmelig Metallica biletta te konsert i København 27 juli! :D Itj akkurat ein liten gave! ;D
Trur nok itj det kjæms te å vær nå gamla som kan mål sæ med den akkurat! Æ e helt i hundre, og litt i sjokk tilstand enda! Hadd itj ein gang kunna drømt om at det va det!
Kopien av biletten :DD

Og da skal jeg prøve å la være å la gleden gå utover hele innleget. I dag var ikke kjempe spessiel, men jeg kom i julestemning da. Pakket kofferten til jeg drar til julefamilien min i morgen.

I dag har jeg forøvrig også vær i kirken på julaften for aller aller første gang! Ja tenk!

I morgen er det tid for flere pakker dere, og jeg gleder meg.
Den siste kalender gaven! Tusen takk mamma og pappa! Skjønner dere fikk med dere hvor godt jeg likte Alkymisten ;)

Håper alle hadde en kjempe fin julaften, og at dere fortsetter å ha en fin romjul! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg liker også bøker av Paulo Coelho. Du burde lese "Elleve minutter" også ;)

Marte sa...

gamla?

FYTTIKATTA Æ Å VIL!! ;o
Men æ fikk no i allefall Valle i 07 da.

GOD JUL LEO <3

Leonie sa...

Hihi, æ e heldig! God jul Marte! <3