The World is a book, and those who do not travel read only a page.

fredag 12. desember 2008

Hannah's birthday

Jepp, dere leste rett i dag var Hannahs 18års dag. Endelig tenker dere, vel det er ikke så stort her som der hjemme, men det var koselig alikevel.

Ga Hannah en liten gave, og av Amy og Greg fikk hun det splitter nye Nikon D90 kameraet, så hun er storfornøyd nå! Ben og Jared glemte å gi henne en gave, noe som i grunn er typisk dem, men så kom jeg til å tenke på at de ga meg en gave... hm rart...

Uansett, ikke noe spessielt som har skjedd i dag. Postet foresten julekortene mine, så dere får dem vel om 10 + dager elns :)
Sikkert litt sent kjenner jeg posten her.

Dagens kalender gave var:
En snøkrystal refleks, som allerede henger på Nike sekken min, jeg er litt avhengig av å henge søte reflekser på sekken min. Spøkelset mitt har desverre fått en hånd revet av :(

Ingen kommentarer: