The World is a book, and those who do not travel read only a page.

søndag 7. desember 2008

Jule shopping og pakke fra Idunn, Åse og Hildegunn.

I dag sto jeg opptidlig, åpnet adventsgaven min som i dag var:

Etter på ringte jeg Gaute og snakket med ham i litt mer en en time, før jeg gikk ned for å spise frokost. Da jeg innså at Amy og Greg var på vei ut for å se Jareds basketball kamp, så øynet jeg sjagsen og ble med det på Jareds basketball kamp for så senere å bli sluppet av på kjøpesenteret.

På kjøpesenteret møtte jeg Camilla, og vi handlet julegaver. Så nå har jeg alle julegavene bortsett fra de til Ben og Jared på plass. Dere der hjemme får desverre ingen gaver i til jul, men jeg skal ta med meg til hjem i koferten, og dere som har sendt meg gave/brev/kort ligenende er garrantert noe uansett, så bare gled dere til Juni liksom :p

Klokken 5, hentet Risa, Camillas vertssøster oss og tok oss med til "the Christmas stroll" ikke så veldig spennede, så vi endte opp med å møte Julia og Martina der og henge med de i godt og vel 2 og en halv time før vi dro hjem.

Da jeg kom hjem lå det en pakke og ventet på meg. Hihi. Har dere pakket inn innholdet, eller er det ikke trygt å åpne den før jul jenter? :) Uansett så gleder jeg meg! :D

Så endte det opp med at jeg snakket med Hannah i sikkert 3 timer før jeg bestemte meg for å ta kvelden. :)

Mamma og pappa jeg ringer dere i morgen tror jeg, rundt 19.30 hvis dere er hjemme?

4 kommentarer:

Marte sa...

Æ har ingenting å kommenter om egentlig, men legg igjen ein likevel så du veit æ les : )

Leonie sa...

Takk Martis <3

Anonym sa...

Okei, du må ijt bli heeeilt skuffa når du sjer ka innholdet e. Vi betalt porto te 150 kron, såå, gaven vart ijt alles. Men den e ijt pakka inn. Så du kan pakk den opp på julaften, istan for 1. juledag. :) Så får du litt kos om kvelden åå!!

<3<3 Savne dæ no :(

Leonie sa...

Hilds, æ tvile da på at æ bli skuffa ;) Bli glad uansett ka æ får æ, så læng det kjæm fra Norge og vennan mine så :)
:D