The World is a book, and those who do not travel read only a page.

lørdag 6. desember 2008

Desember 5th.

Ja i går fikk jeg da altså pakke kalenderen fra mamma og pappa! Dagens gave var:


Denne uken har det ikke skjedd så mye, har jobbet rævva av meg i de fleste fag, selv om jeg egentli ikke trenger å jobbe her, men jeg nekter å være dårligere enn de andre elevene :p

I kveld var jeg på "pot lock" hos Nancy, en av AFS representantene våre. Alle tok med hver sin talerken med mat, og til sammen utgjorde det et fantastisk måltid. Vi tok oss også tid til å leke secret santa, og jeg endte opp med et skjerf, ganske fornøyd der altså.Utstoppa Antilope, kuuult mersom...

Ellers så er jeg supertrøtt, og skal legge meg nå, 10 over halv 11 på en fredags kveld!

God natt folk, vi snakke senere i helgen ;)

3 kommentarer:

Nathalie sa...

Leonie <3
Æ har allerede lagt ut dagens pakke :D

Leonie sa...

hehe, trur æ klare mæ æ ja :p

Vegard sa...

Leonie og Antilopen.
En roman av.. eh. Are Kalvø!