The World is a book, and those who do not travel read only a page.

onsdag 31. desember 2008

GODT NYTTÅR

Selv om det enda er noen timer igjen her, så velger jeg å blogge nå.

De siste dagene har ikke vært så alt for spennende, men helt greie likevel!

Oppsummering;
Mandag så var vi på basketball kamp igjen, denne gangen mye mer nerve pirrende, vært lag laget 3 poenger 3 sekunder før kampen var over, så da ble det likt 60 - 60, så da ble det ekstra omgang. Men til slutt så vant vi selvfølgelig! Det var kjempe gøy, stor stemning!

Tirsdag
Dro inn til byen for å hente Julia som hadde overnattet hos en venninne. Gikk rundt i butikker nede i byen, og jeg har fått litt over sikt over hva jeg skal gi folk i 18 års gave, synd dere må vente til jeg kommer hjem, men jeg tror dere kommer til å like det.

Bruker vanligvis ikke å ha nyttårs forsetter men kan jo prøve meg på noen:
- Trene mer
- Stå på ski så mye som mulig
- Ha det supert mitt siste halvår her.
- Beholde B'n min i matte
- Bruke mindre penger
- Gjøre det bra på skolen når jeg begynner på vg3
- Feire nyttår med alle vennen mine i 2009/2010 skiftet!


GODT NYTTÅR!

2 kommentarer:

Marte sa...

æ likt det siste, e med på den :D

Annelies sa...

GODT NYTTÅR!
Tomorow is workingday for us, how about you is school starting?

Annelies