The World is a book, and those who do not travel read only a page.

onsdag 17. desember 2008

-26 degrees celcius.

Mhm, dere leste rett dere ;) Fortsatt stygg kaldt her! Har ikke vært over -20 på flere dager!
Og skolen stenger ikke før det er -30 grader farenheit, noe som tilsvare -35 grader celcius!

I tillegg så var skolens varme annlegg nede på fredag, noe som gjorde at det ble utrolig kaldt utover helgen, og jeg har gått med jakke på inne både i går og i dag, fordi det har vært så utrolig kaldt. De tror ikke de får til å fikse varmeanlegget før senere denne uken....supert.

Ellers så har jeg hatt masse tid til å tenke i dag og da fant jeg ut at jeg ville lage en liten liste. ((:

Ting her som jeg syns er rart:
- Alle jentene er enten super korte eller kjempe høye!
- Folk bruker shorts og flipflops selv etter at det har kommet snø, ja selv i dag!
- Skinny jeans er ikke inn her, det skal være sleng på buksa
- Jenten er veldig pene alle sammen mens gutta er ehm..... mindre så..... haha.
- De bruker ikke pigdekk om vinteren!!!
- Du har klasser med folk fra alle fire klasse trinn, jeg har altså klasser med både 13 åringer og 18 åringer, rart?!
- Alle bytter kjærester hele tiden, oftere enn de bytter sokker! ;p
- Faktumet at de aller fleste er hjemme til 11 i helgene! UTROLIG!

Ellers så har hjemmelengselen avtatt litt. Savner Gaute fortsatt, men det har jeg vel gjort hele tiden og det kommer jeg vel til å gjøre til jeg kommer hjem. Savner dere andre også så klart, men på en annen måte. Alltid tenkt at julen ikke skulle bli så ille, for vi feirer da ikke julen så my i min familie, men jeg kjenner at det kommer til å bli litt kjipt, men jeg skal nok klare meg :)

Så mamma og pappa, ikke bekymre dere, jeg prøver å gjøre andre ting når jeg har hjemmelengsel enn å sitte opp på rommet mitt ;)

Dagens kalender gave (som jeg allerede har fylt inn bursdager i!);

Ingen kommentarer: